sobota 27. března 2010

Byla jsem klidná...

...dokud mělo blog jen pár nadšenců. Nepropadala jsem panice, když občas přibylo pár nových blogerů z řad mých známých, říkala jsem si, že mají jistě víc času, větší potřebu vypisování se, větší trpělivost a znalosti z pc, musí to být fuška, psát blog! ... Že mají blog Havránčata a Vítovi, to už mě teda lehce znervóznělo, že by na to přeci jen něco bylo? Že bych to třeba zvládla i já?? No, tak uvidíme časem...
Ale když jsem zjistila, že má blog Brokyna a že já jsem asi ta poslední, co se to dozvěděla, to mě teda pěkně naštvalo!!
Tak abyste věděli, tak já budu psát blog taky, hééé!

5 komentářů:

  1. Jo, jo... I Brokyna... Ale já to nijak netajila, jen jsem se nechtěla chlubit, že jsem takovej "ajťák" :o))))

    OdpovědětVymazat
  2. Papu, si Tě přidám do oblíbených.

    OdpovědětVymazat
  3. No vidíš, že už na tebe taky došlo. I ten čas jsi si našla. Tak už se moc těším jak se budu lámat smíchy -:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Kristy, taky si tě tam dám, jestli přijdu na to jak...
    Katko, to se těš, budu psát samé vtipné věci, hahaha!

    OdpovědětVymazat
  5. Hahaha, doufám, že se teď nebudem místo v Prosinci nahánět po blozích. Ale asi ne, chybí mi tu zatraceně smaily, po pár letech na mateřské už se mi bez nich vyjadřuje blbě.
    H.

    OdpovědětVymazat