neděle 6. června 2010

Ve zkratce

Týden jsme byly s Anetkou v nemocnici. Šikulka moje statečná, všechno vydržela, byla hodná, v postýlce jsem jí držela pomocí tyčinek, naučila se tam pít hodně sladký čaj, nad vším jsem mhouřila oči, jen aby se uzdravila a byly jsme brzo doma.
Hokejové finále jsme tak sledovaly spolu na pokoji, Anetka taky fandila a řvala (sice tím myslela něco jako "nechci ještě spínkat, vyndej mě z postýlky", ale já z toho zcela zřetelně slyšela "do toho, češi, do toho!" :-)
Na volby už jsme byly doma a sledovaly celý přímý přenos na čt24, nervy to byly možná větší než v hokeji.
Na kontrole se Aný moc nezdála, absolvovaly jsem kolečko po různých vyšetřeních, zatím máme domácí léčbu... Do toho se přidal Míša s kašlem a horečkou, teď začala horečkovat i Aný... zítra jdem k doktorce, budu požadovat nějaký zázrak.

Žádné komentáře:

Okomentovat