pátek 30. července 2010

Odposlechnuto

Dnes cestou v autobusu jsem zaslechla útržkovitě rozhovor dvou starších dam.
Paní 1 - A kde máš Pepu?
Paní 2 - No, on umřel.
(to je smutné, myslím si)
Paní 1 - Nepovídej. No to je mi líto.
(co na to taky říct)
Paní 1 - A kolik mu bylo?
Paní 2 (šumlyšumly)...sedm.
(nerozumněla jsem, odhaduji 67? 77? Jak dlouho spolu asi byli?)
Paní 1 - no jo no..
Paní 2 - Tak jsem si v tescu koupila novýho.
(?????)
Paní 1 - Jo? Tam je taky mají?
Paní 2 - No jo, akorát tenhle má trochu kratší nohy.
(????)
Paní 2 - Ale to nevadí, stejně je to nádhernej pejsek.
(aha!! :-)

4 komentáře:

  1. Papu, se tu smějeme na celý byt.

    OdpovědětVymazat
  2. Pejsky v Tescu? To tam taky mají?
    Jsem překvapena, u nás ne!
    H.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, v tescu jako komplexu, v nějakým petshopu.
    Pochopila jsem, že jde o nějaký mrňavý cosi :-)

    OdpovědětVymazat