úterý 29. listopadu 2011

Zpět do školy

Při cestě do školky.
já - Míšánku, tak dneska vyzvednu nejdřív Anetku a pak tebe.
M - a proč??! (vzteklé dupnutí nohou)
já - protože Anetky třída se bude dneska převádět do vedlejší budovy už dřív. Tak aby necourala, vyzvednu jí, než je odvedou a půjdeme pro tebe.
M - to ne, já tam nechci být poslední! (máchnutí rukou)
já - nebudeš tam poslední, budeš tam mít kamarády. To Anetka včera ve třídě byla už jenom ona a jeden chlapeček, jinak nikdo.
M - no to ne, to byli dva chlapečci, já to viděl! (výhružný pohled)
já - ano, ale ten druhej byl velkej, to byl asi paní učitelky.
M - já tam prostě nechci být poslední!! (dupání a máchání)
já - nebudeš nikde poslední, ale prostě půjdu nejdřív pro Aný!
M - ty mami!! Mně se zdá, že budeš muset chodit ještě do školy! Aby ses mě naučila poslouchat!!

(popřemýšlím o tom).

Žádné komentáře:

Okomentovat