čtvrtek 7. dubna 2011

Na houpačce

Vyměnila jsem děti za krabici řízků.
Najedla se, dala si kafe, hodinu si četla... venku bylo nádherně, vyrazila jsem ven, jen s telefonem na krku a sluchátky v uších, jako teenager :-)
Došla jsem na Chlum, nevýhodou v lese bylo to, že mi blbě hrálo rádio. Výhoda byla, že v lese nikdo nebyl a když hráli písničku, na kterou tančíme na zumbě, mohla jsem si poskočit pár kroků (napadlo mě, že by mě někdo pozoroval a já pak ala Ivan Trojan v Samotářích předstírala, že pouze cvičím na záda :-).
Výhod bylo ještě spousta, klid, vzduch, odreagování...prostě jak za svobodna (bezdětna).

Po hodině a půl jsem skončila v obchodě, nakoupila jídlo, doma oškrábala brambory a běžela do školky se dozvědět, že Anetka je 17tý náhradník na školní docházku :-/
Doma jsem sebrala prádlo a v bytě už čekal Míša s horečkou :-/

1 komentář: