středa 8. prosince 2010

Cross in the street

Po delší době jsme dnes vytáhli kočárek, potřebovala jsem s Anetkou na nákup.
Chodníky vypadaly téměř udržovaně, sníh většinou slezl... No všude neslezl, ale byl naházen k obrubníkům. Rvala jsem přes silnice kočár s Anetkou, posléze kočár, pak Anetku, nakonec kočár, tašku s nákupem a pak Anetku. Domů jsem přišla zpocená jak po hodině zumby.
Vzpomněla jsem si na dobu před dvěma lety. Míša byl ve věku Anetky a Anetka pár dní před narozením. Kočár jsme nepotřebovali už pár měsíců, Míša byl zdatný chodec a nekňoural a nehulákal  "chovat,chovat".
Mít teď miminko, tak bych musela pořídit dvojčecí kočár, Aný se sice někdy urve a ujde velký kus, ale jindy musí i za roh jet v kočárku.
Samozřejmě nesrovnávám a je mi to i jedno. Jen si říkám, že holt někdo věděl, jak nám ty děti nadělit :-)

1 komentář:

  1. Mít teď miminko (a ty nákupy a ten s níh a všechno...) tak ti doporučím si pořídit čtyřkolku s vozíčkem. Se sněhovými řetězy. :-D

    OdpovědětVymazat