středa 22. prosince 2010

Vánoce

Tenkrát to bude úplně obyčejný, trochu kýčovitý příspěvek o Vánocích, kterých jsou teď asi blogy plné.
Těším se.
Těším na Vánoce a to fakt.
Věřím, že člověk má takové Vánoce, jaké si je udělá a nám bude prostě fajn.
Od malička pro mě byly vánoce symbol pohody a klidu, kdy byla celá ordina pohromadě a nikam se nespěchalo, byly prázdniny a někdy i sníh.
Dárků jsme většinou jako děti tolik nedostávaly a byla doba, tak těch 11-13 let, kdy jsem si přála dostávat krásné drahé dárky jako moje spolužačky. Možná to teď trochu kompenzuji na našich dětech, nekupuju vše, co chtějí, nekupuju předražené kraviny, ale snažím se jim splnit jejich přání.
Tak snad budou spokojený :-)

3 komentáře:

  1. PApu určitě budou spokojený. U nás bohužel Honzík jeden dárek objevil, vůbec netuším, jak se mu to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt? Já je rvu všechny nahoru do skříně a v čase vánočním tu skříň i zavírám :-))
    Zítra si ale oddechnu, až to budu moct vyndat, nemůžu tam nic najít.

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla dárek schovaný ve skříni za věcmi, nevím, jak ho napadlo se tam podívat, no nedá se nic dělat.

    OdpovědětVymazat