pátek 29. října 2010

7x about Papucha

Tak mi zbývá splnit poslední pravidlo bloggerského ocenění.
Mám napsat 7 věcí o sobě. Kdo mě zná, tak ví, že konvence moc nemusím, tudíž nemůže čekat miniživotopis ala "narodila jsem se... žiju... doma mám..." Vezmu to heslovitě.

1) Modrá  (moje oblíbená barva. S příchodem holčičky do naší rodiny jsem ale naznala, že i růžová může být fajn. Musí být ale na té holčičce, nikoliv na mně).
2) Čokoláda s chilli  (za to bych někomu dala Nobelovku fakt).
3) Portugalsko  (země, kde jsem nikdy nebyla, ale moc mě láká. Snad někdy?)
4) Bruce Willis  (bez komentáře :-))) )
5) Voda  (jsem ryba a voda je můj živel)
6) Zoufalé manželky  (někdy si tak i připadám, nicméně je to po dlouhé době seriál, na kterém ujíždím a nevynechám jediný díl).
7) Ještě jednou Bruce Willis :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat