středa 6. října 2010

Super speciál

Míša jde ze školky, ptám se na oběd.
M - jo jo, jedl jsem. Polívku, masíčko, knedlíky a taky špenát.
Já - a to jsi jedl, ten špenát? (doma ho nevezme do pusy, kdyby nevím co)
M - jo jo, jedl. Jenom půlku teda.
Já - a to jsi ho opravdu jedl?? (odmítám uvěřit)
M - jo, paní učitelka mi řekla, že to je speciální jídlo! Tak jsem to jedl, ale jenom půlku. Bylo to totiž speciální jídlo, víš mami? Speciální, říkala paní učitelka.

No vida. Tak nač ho držet doma, když ve školce má speciální jídlo a mladou krásnou učitelku :-)

4 komentáře:

  1. To znám, doma Honzík skoro nejí, ve školce si přidává i polívku a jí segedín, který doma nevezme do pusy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty bláho, já mám chuť na segedín, pošlete mi prosím někdo na mikrouše komment, jak se to dělá.

    OdpovědětVymazat
  3. Ve školce je přece speciální úplně všechno, ne?

    (Mmch, Honzula nejí snad jedno jídlo - taktéž špenát ve všech podobách. Kromě podoby školkové...)


    H.

    OdpovědětVymazat
  4. Adam (4,4r) - dneska byl ve školce puding, já už jím pudink...ale jenom ve školce.

    Ještě nějaké důkazy o tom, že tam prostě mají nějaký opravdu speciální jídla?
    (ovšem taky by se po nich mělo občas něco přibrat, jinak bude kluk v těch mikinách 12-18 chodit dál)

    OdpovědětVymazat