pondělí 25. října 2010

Není nad dobré rady

V autě.
Míša - dobře jedeš, dobře, to tě můj tatínek pěkně naučil!
Já - no, cheche, jasně, díky.
Míša - jsi šikovná!
Já - děkuju.
Míša - tak pozor, ať nenabouráš ten bavorák před náma!!

6 komentářů:

  1. :DD
    My jsme se vracely o prázdninách z návštěvy a já jsem si tak libovala, že jsem nezabloudila a ze zadu se ozvalo: "maminko, ty jsi tak šikovná, jako tatínek"

    OdpovědětVymazat
  2. Nebude ten Michal po matce? Jako bych v tom slyšela trochu sarkastický ton :oD

    A - Mamko, ty tak hezky řídíš...víš co? Budu ti říkat Sáro. (to bude asi nějaká tajná agentka či co, nějaká fakt dobrá řidička...začínám se rozplývat blahem)
    Sáro, až dojedem domů, dám ti sušenku, že jsme to zvládli až domů a nenabourali.
    (super, to bude moje první sušenka, asi se vážně zlepšuju)

    Papucho, tu fotku si nedělala sama, že? To je Saudek? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Autorem Anetky je maminka a tatínek..

    (kdo tu mluvil o sarkasmu?)

    Jinak to fotila jedna moc šikovná paní, se mnou nemaje nic společného.

    OdpovědětVymazat
  4. No, opravdu krásná holčička a moc hezká fotka. Dali ste si záležet (při tom focení :o)))

    OdpovědětVymazat