úterý 26. října 2010

Medaile

Katka si myslí, že je můj blog vtipný a poslala mi virtuální ocenění, viz. obrázek vpravo.

Trochu to zavání spamem, nicméně mě to potěšilo, jsem bloggerský laik (a ještě nepravidelný) a za úspěch považuju to, že ho někdo občas přečte a nechá komentář.

Pravidla pro udělení jsou:
1) Poděkovat osobě,která vám ocenění věnovala - Katko, díky!
2) Umístit logo na svých stránkách - Po delším boji se podařilo...
3) Dát odkaz na osobu, která vám toto ocenění věnovala - Šmarjá to se dělá jak?
4) Napsat o sobě 7 věcí, které mohou být zajímavé pro ostatní - No to teda promyslím později
5) Nominovat 7 tvůrčích blogů - Ani nevím, jestli 7 blogů dohromady vůbec navštěvuju... Líbí se mi blog Niky a blog Janiny
6) Dát odkazy na vámi nominované blogy - To samé jak u 3)
7) Napsat na vámi nominované blogy vzkaz, který prozradí vaše jemnování - To až sem dám ty odkazy .-)

Žádné komentáře:

Okomentovat