čtvrtek 11. listopadu 2010

4 roky

11.11.2006 nebyla úplně zima a drobně pršelo.
Ten den jsem se svým mužem slíbili, že budeme spolu v dobrém i zlém a svědomitě vychovávat naše děti (takový nějaký kydy to byly a to nám to ještě hodně zkrátili).
První dítě se narodilo přesně měsíc poté, další po dvou letech a my svědomitě vychováváme.

Můj muž dnes na výročí zapomněl. Celý večer jsem čekala, odkud vytáhne tu kytku :-) ( i když flaška baileys nebo čili čokoláda jsou větší favoriti).

No nic, zlato, stejně tě miluju.

3 komentáře:

  1. Hele se nevidím, že vám to tenkrát zkrátili, když se na tebe dívali, tak se asi báli, aby jsi jim tam neporodila -:)) Tak to vzali hopem -:)))
    My včéra měli 15 leté výročí co jsme spolu, můj choť si také nevzpoměl -:) Ale třeba si v březnu vzpomenou !

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já mám výhodu v tom, že Honzik se narodil na výročí seznámení, takže na to Honza nemůže zapomenout.

    OdpovědětVymazat
  3. No já kvůli tom už rodit nehodlám :-))

    OdpovědětVymazat